Senin, 16 Mei 2011

contoh surat customer service 3


65 Market Street
Val Haven, CT 95135
30 Juni 2004
Layanan Pelanggan
Cool Sports, LLC
Jalan Green Terrace 8423
Asterville, WA 65435
Kepada Bapak atau Ibu:

                Saya baru memesan sepasang baru sepak bola (item # 6542951) dari website Anda pada tanggal 21 Juni. Saya menerima barang pesanan saya pada tanggal 26 Juni. Sayangnya, ketika saya membukanya saya melihat bahwa sepatunya digunakan. Sepatu tersebut memiliki banyak kotoran di atasnya dan ada sobekan kecil di bagian depan sepatu sebelah kiri. Nomor pemesanan saya AF26168156.

                Untuk mengatasi masalah ini, saya ingin Anda untuk mengkredit account saya untuk jumlah yang dibebankan untuk pesanan saya, saya sudah membeli sepasang sepatu baru pada toko olahraga local sehingga pengiriman lain akan mengakibatkan saya memiliki dua pasang sepatu yang sama.
               
Terima kasih Anda telah meluangkan waktu untuk membaca surat ini. Saya telah menjadi pelanggan perusahaan Anda selama bertahun-tahun dan ini adalah pertama kalinya saya mengalami masalah. Jika Anda perlu untuk menghubungi saya, Anda dapat menghubungi saya di (021) 123-4567.

Hormat kami,

Tanda tangan

Rizki Indra Pratama
(VERSI ENGLISH)
65 Market Street
Val Haven, CT 95135
June 30, 2004
Customer Service
Cool Sports, LLC
8423 Green Terrace Road
Asterville, WA 65435
Dear Sir or Madam:

                I have recently ordered a new pair of soccer cleats (item #6542951) from your website on June 21. I received the order on June 26. Unfortunately, when I opened it I saw that the cleats were used. The cleats had dirt all over it and there was a small tear in front of the part where the left toe would go. My order number is AF26168156. 

                To resolve the problem, I would like you to credit my account for the amount charged for my cleats, I have already went out and bought a new pair of cleats at my local sporting goods store so sending another would result in me having two pairs of the same cleats. 

                Than you for taking the time to read this letter. I have been a satisfied customer of your company for many years and this is the first time I have encountered a problem. If you need to contact me, you can reach me at (021) 123-4567.

Sincerely,

Signature

Rizki Indra Pratama

Tidak ada komentar:

Posting Komentar