Rabu, 02 Maret 2011

contoh surat marketing 2

Filed Under: Umum
September 21, 2011
Mr Rizki Indra Pratama
Vice President for marketing
PT. MAJU MUNDUR
Jl. Panglima Polim kav.113
Jakarta 15678
Dear Mr. Bachdim,

            I believe my 10 years of solid marketing background would be an asset to PT. Cannon Indonesia.

            In my association with PT. Robotnic, I was responsible for increasing sales of a $50 million product line between 15% and 37% in 25 markets after years of consistent decline. I also reversed continual losses of what once was a $250 million profit center and restored profitability to several smaller operations scheduled for write-offs. In addition, I have been successful in opening market areas previously unknown to the company.

            As you see from the enclosed resume I am also experienced in new product development, acquisitions, licensing, and export. When can we set up an appointment to discuss a sales or marketing position with your firm? I may be reached at (021) 91998457

Sincerely,


Rizki Indra Pratama

Versi INDONESIA
September 21, 2011

Mr Indra Rizki Pratama
Wakil Presiden untuk pemasaran
PT. MAJU MUNDUR
Jl. Panglima Polim kav.113
Jakarta 15678
Dear Mr Bachdim,

Saya percaya saya 10 tahun latar belakang pemasaran yang solid akan menjadi aset kepada PT. Cannon Indonesia.

Dalam hubungan saya dengan PT. Robotnic, saya bertanggung jawab untuk meningkatkan penjualan suatu lini produk $ 50.000.000 antara 15% dan 37% di 25 pasar setelah bertahun-tahun penurunan yang konsisten. Saya juga terbalik kerugian terus-menerus dari apa yang sebelumnya merupakan $ 250.000.000 profit center dan keuntungan dikembalikan ke beberapa operasi kecil dijadwalkan untuk write-off. Selain itu, saya telah berhasilmembuka daerah pasar yang sebelumnya tidak diketahui kepada perusahaan.

Seperti yang anda lihat dari resume telampir saya juga berpengalaman dalam pengembangan produk baru, akuisisi,lisensi, dan ekspor. Kapan kita bisa membuat janji untuk mendiskusikan penjualan atau posisi pemasaran dengan perusahaan Anda? Saya bisa dihubungi di (021) 91998457

Hormat kami,


Rizki Indra Pratama

Tidak ada komentar:

Posting Komentar